۱۳۸۹ تیر ۲۷, یکشنبه

بیمه شدن یا نشدن؟؟؟؟



سلام بر Jonkoping ها !


طی صحبتی که با یکی از هم دانشگاهی های عزیز داشتم، بحث بیمه مسافرتی مطرح شد.


بنظر می رسه که تا قبل از اتمام ثبت نام (23 آگوست) و بعد هم طی کردن مراحلی که برای دسترسی به کارت و خدمات Health Care لازم هست چند روزی زمان می بره. ضمن اینکه اکثر دوستان 18 و 19 آکوست در آنجا خواهند بود.

من تو اینترنت جستجو کردم و دیدم یک بیمه مسافرتی هست که شرکت ایران ارائه می ده تحت نام AXA

برای یک نفر انسان 28 سال و به مدت 15 روز، هزینه بیمه حدود 36000 تومان می شه.

من فکر می کنم که شاید بد نباشه روی 36000 ریسک کنیم و این بیمه بگیریم. برای دیدن مزیت های بیمه اینجا رو کلیک کنید ....


مخصوصا اینکه اب و هوای سوئد با ایران کاملا متفاوت هست ... ضمن اینکه هزینه یک پزشک خیلی خیلی ساده و یا یک دارو بسیار بیشتر هست....

*** در ضمن بگم که من این بیمه تو اینترنت پیدا کردم و مال پدر من هم نیست که بخوام بااریابی کنم...اگه بیمه بهتری سراغ دارید و یا نظر دیگه ای دارید خوشحال می شم مطرح کنین......


برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا رو کلیک کنید......

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Free counter and web stats